SILA CLICK PADA KOTAK KECIL BERWARNA OREN UNTUK MEMBACA POST ITU
Blogger Widgets

Pendidikan Multimedia - AT46


17 september 2013

Alhamdulillah,ini adalah tarikh aku mendaftarkan diri sebagai mahasiswa UPSI.Kini da 3minggu aku bergelar mahasiswa,tp otak aku masih fikir aku bermimpi masuk u gah begini..Tak pernah terdetik dapat sambung belajar disini.Syukur sangat2 tuhan makbulkan doa aku :)

Hari pertama pendaftaran aku punya la relax,mcm xde apa berlaku..Yela,sume sibuk gerak pi daftar awal pagi.Aku pagi tu sempat pi bank bagai la,bukan kat tanjung malim..Kat KL lagi,haha..Tengah hari baru aku bertolak dari rumah,almaklum la KL dgn Tnjung Malim xjauh sgt.

Sejujurnya aku takut masuk u seperti ini..Aku membawa harapan yg terlalu besar.Harapan keluarga,saudara mara,rakan-rakan..Hmm.Dan disebabkan itu jugak lah aku bersemangat nak belajar..Aku xnak hampa kn mereka.Tanpa mereka,confirm aku xde kat upsi ni !! thanks sume..Terutama sekali Ayah ku,Mak ku dan Nenek ku..InsyaAllah along akan berjaya,amin :)

Ha ISMP AT46 ni sebenarnya course yg aku amik kat upsi ni..

IJAZAH SARJANA MUDA PENDIDIKAN MULTIMEDIA

Course yg xramai lelaki dikelas -.- haha..Xpela,janji dapat belajar..haha.Kali ni tak banyak aku ley post gmbr,kat sini jadi agak pemalu :P well,budak baru..


Hah !! ni gmbar aku edit time aku bosan2..hahaha.Padahal asignment da bertimbun :D Edit mengedit ni boleh hilangkan tekanan aku,sbb buat benda ni relax je..Perlukan penelitian mata bukan nya menggunakan otak terlalu byk utk berfikir,hehehe..Photoshop makanan aku !! :D

1 comments:

Lucas said...

salam sejahtera, hi awak...boleh tak nak tanye, ape soalan temu duga yang ditanya? ade tak tips untuk temu duga?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...