SILA CLICK PADA KOTAK KECIL BERWARNA OREN UNTUK MEMBACA POST ITU
Blogger Widgets

Kami Budak Form6 !!



18 Mac 2013
SMK SERI PERMAISURI

Hari tersebut adalah hari dimana keluarnya result kami..Segala yg dipenat lelah kan selama 1 tahun lebih belajar berakhir disini..haha.Alhamdulillah semua dapat result yg ok..Walaupun ada yg kecundang hubungan persaudaraan kami xkan pernah terputus..

Macam2 perkara terjadi selama setahun setengah ini.
*Handle itu ini
*Membuat persembahan
*Aktif sana sini
Hahaha,kalau nk detail apa kami buat tu lain kali lah aku post..Kenangan yg paling aku xley lupa.Hubungan yg terjalin bagaikan keluarga..Masing2 respect dgn tugasan masing2..Memang TERBAIK !!
Sehinggakan kami dikumpulkan semula utk menjalankan aktiviti utk adik2 junior walaupun kami telah meninggalkan sekolah.Cikgu bagaikan ibu dan ayah kami..Aku gembira sgt sbb kami mendapat kepercayaan yg tggi dr cikgu2..Bukan mudah utk mempercayai kan?? :)

Ha ni kelas aku PPU ATAS 1 !! Xramai kan??haha..


Ini pula kelas sebelah,haha..mksud aku kelas PPU ATAS 2 !!


Walaupun kelas berbeza,kami sering bersatu kelas..Pape aktiviti je,kami bergabung :D
Ketua bagi kami semua ini ialah  Rafizan manakala penolongnya pula Aimi..
Aku gembira bekerjasama dgn semua..

Harap hubungan kita semua ini kekal hingga ke akhir hayat,insyaALLAH..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...