SILA CLICK PADA KOTAK KECIL BERWARNA OREN UNTUK MEMBACA POST ITU
Blogger Widgets

Autoshow Polygon


Bismillahhirahmannirahim..
Assalamualaikum :)

18-12-2013
Dewan SITC

GILER LAH !!! da lama aku xupdate blog ni..nak kumpul n simpan kenangan banyak2 kat dalam blog ni pon xsempat..Macam hape je bz di sini.Aku rasa masa aku jadi ketua pengawas dulu kat sekolah pon tak se"bz" ini,haha..

Alhamdulillah,sem 1 udah nak namat~ hehe.
Pelbagai perkara berlaku disini,maksud aku banyak betoi la kenangan..Padahal baru sem 1,koya lebih~
Kali ini aku nak ingatkan ko shah pasai PROJEK MTN..Kau pelupa shah,so aku post cite ni untuk 10tahun akan datang ko ley tengok balek apa kau da buat masa muda2 dulu..hahaha.

Nak dijadikan cerita kau di"paksarela"kan untuk menjadi AJK Teknikal.Ntah berapa kali ntah pi meeting bagai,bajet2 org penting..haha.Tapi agak mencabarlah kene buat poster n banner bagai,yela untuk advertising gitu.Bior budak2 upsi datang ramai ke majlis kami ni..haha.

"Sebelum,sedang,selepas" majlis ni berlangsung,dugaan demi dugaan menimpa..hehe.
Dgn mikrofon xde,ruang pameran sempit,baju korporat,dan banyak lagi lah..Tak kan aku nak ingat kan kau pada masalah kau 10 tahun lepas kan..haha.Lupakan je,kau tgk gmbr sudah..Pandai2 la kau ingat balek k shah..




Ha ni team kau shah..Group CUBIC~ haha
Ada 10orang..Shah,Nad,Biela,Pika,Mimi,Ayuni,Nina..aik awat ada 7 je??hahaha..Lagi 3 ada xde je dorg ni :D Lupakan mereka..Tapi ada la gak "dorg" membantu.












Ha yang comei kecik ni la group kau punya shah,sape la pi lekat sticker note begitu rupa..hahaha.tapi xpe,janji ada hiasan..


Da la tu..Kau nak tengok gmbar lain,kau cari dalam laptop kau..kau ada simpan,aku malas nak upload banyak2..Aku penat2 taip,kau sedap2 gelak 10tahun akan datang.

Terima kasih kepada semua yg telah menjayakan majlis ni..Tahniah.Maaf tersalah kata atau berperangai kurang enak,so maaflah k..haha.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...