SILA CLICK PADA KOTAK KECIL BERWARNA OREN UNTUK MEMBACA POST ITU
Blogger Widgets

Geng LipLapLipLap di Pulau Pangkor


6-8 September 2013
Kepulauan Pangkor,Perak

Ha nak plan pi pangkor ni macam2 terjadi.Macam2 kejadian lucu kami tempuhi,sehingga kan kami berhenti kerja..Maksud aku,aku berhenti kerja semata-mata nak pi pangkor dgn mereka semua..haha.

Plan ni mmg lama..Macam2 dana kami cari,hehe..
Kami gerak pada 5september2013 jam 10pm lebih macam tu..Gara2 bas lmbt,kami naik naik pkol 11lebih.
ARgh !! malas la cite pasai mcm ne ktorang pi sana.Aku trus cite apa yg best kami buat kat sana..

Perkara paling aku tak kan lupa lah,berbasikal..Jalan da lah berbukit2,aku naik basikal tua..mmg lagi terbaik la penatnya..hahaha.Time tu la aku tetiba rindukan motor aku :P hehe

Dgn berbasikal juga la kami pi muzium pangkor,replika tembok china,pekan pangkor dan sbg nya..Yg penting aku da serik pi sana untuk berbasikal lagi..haha

Tengok gmbr jela senang :)

 aku,akim,bokha,afiq,kamal,nanad dan aimi..
























0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...