SILA CLICK PADA KOTAK KECIL BERWARNA OREN UNTUK MEMBACA POST ITU
Blogger Widgets

Tamat Sudah Semester 1

Assalamualaikum ~ hohoho..haha


Majlis Perpisahan Sem 1 a.k.a Smbut bday budak Januari
10 Januari 2014

Sekejap je masa berlalu,ni la antara2 housemates aku yg giler2..Byk kenangan dorg ni walaupun baru je sem 1..hahaha.Yang best nyer dorg ni jenis yg tak berkira..Slalu gak ktorg pi makan sama2,lepak sama2..Beli makanan kat pasar malam then makan ramai2,borak2..pergh !! da macam keluarga da..haha.

Walaupun ada yg tak balek bilik,haha..Roomates aku,dia pindah bilik kawan dia.So berfikiran positif,dia nak belajar mudah kalau tinggal bersama rakan sekelas :) Sem 2 da mintak dok 1 rumah lagi,tpi hanya utk 4 org je..Sorg yg xbalek2 tu,sorg lgi member rapat kami terpaksa pindah gak utk tgl bersama coursemates..Xpela,tgl la mane pon janji ley belajar..

Harap2 puas ati la dgn result sem 1,amin :)
Sume gambar ni kenangan sem 1..hahaha.








Ha yg ni lak gmbr makan2 dalam bilik..hahaha.Bilik aku jadi mangsa,sume bwk makanan kebilik aku..haha.Almaklum la bilik sorg,sorg lagi xde..so dorg dtg bilik aku,mereka tau aku kesunyian :P hehe




Ha yg ni Pulak OVERNIGHT di kuala lumpur dan putrajaya..padahal nak abeskan masa penggunaan kereta sewa..hahaha.Lepas ni kalu nak overnight aku akan pastikan ada gak sorg dua yg rti bwk kete,xdela aku bwak sorg2..ngantok wei !! haha




















ha yg ni lak kes prank besday hoosmet..hahaha.Tahniah la arip,dan trima kasih jugak kemas uma setelah disepahkn tepung oleh kami..hahaha.




Maaf kalau aku selalu bahan korang,mane la tau ada yg terasa :D hehe..maaf sgt2,best kawan dgn korg..Semua budak stpm,mmg senang nak 1 kepala..hahaha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...