SILA CLICK PADA KOTAK KECIL BERWARNA OREN UNTUK MEMBACA POST ITU
Blogger Widgets

Mesyuarat Agung Persatuan Multimedia

Asalamualaikum w.b.t


Mesyuarat Agung Persatuan Multimedia (AT46)
11 Disember 2013
Dewan Kuliah A,Kampus Lama

Masa ni aku dipilih untuk menjadi ahli pelaksana majlis ini..Masa tu gembira pon ada sbb dapatlah bergaul dgn senior..Almaklum la saya budak baru lagi tika dan saat itu..haha

Majlis ni bermula jam 8 malam tapi faham2 la,janji melayu..hehe.
Aku pada hari kejadian ditugaskan sebagai AJK Teknikal dengan lutpi.So kami terpaksa dtg awal,pastikan PA system berjalan dgn lancar.Abes setting2 brg,aku pon pi dok blkg.Bia lutpi handle PA system tu.

Pariha jadi MC,mmg terbaik..Nampak x,walaupun baru sem 1 tapi kami xmalu kehadapan :D hehehe..eh lupa,ada lagi dak kelas aku jadi penulis markah undian di papan putih..hahaha.Tanpa dorg,xde sape nk kira undian :P hehe..

Sedap2 dok lepak kat blkg,bermula la pencarian ahli baru.Dan aku terpilih jadi wakil kepada sem 1,ini semua kerana dendam iera thadap aku,dia pi petik nama aku..kuang asam,hahaha..Redha jela,mungkin slama ini aku kene kn dia..tu yg dia bls dendam,haha..









0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...