SILA CLICK PADA KOTAK KECIL BERWARNA OREN UNTUK MEMBACA POST ITU
Blogger Widgets

Kem Pemantapan Majlis Mahasiswa Kolej-Kolej Kediaman


Kem Pemantapan Majlis Mahasiswa Kolej-Kolej Kediaman
25 - 27 Jun 2014 (rasanyer lah,xingt)
Ampang Pecah

Gara2 kem ni aku xdpt balik awal,hmmm....haha,xpela..ni peluang aku nak kenal mmk dgn lebih mudah,aku budak baru.Xpernah langsung libatkan diri dgn aktiviti kolej,sidang lepas punya mmk pon aku xkenal apatah lagi sidang ni punya.hahaha..

Awal2 agak janggal la,tapi lama2 nanti ok la kot..hehe

Nak cite pasai kem ni,aku paling xpuas ati masa kene rendam dalam air pada pukul 2 pagi..hahaha.Bukan tak biasa pi,sbb da biasa lah aku bengang..Nak denda aku xkesa cume fikir lah gak suasana persekitaran situ,kawasan berbukit kawasan hutan so konpem2 air tu sejuk..Aku da agak msti ada yg xtahan,xpela mungkin salah kami gak..Positif,hehe..Biar lah pihak pgurusan yg handle,haha..

Tu je xpuas ati,yg lain sume ok..Boleh tahan la kem ni ........ bosan,haha ..

Walaupun mcm tu,byk gak input yg aku dpt..ok la ~ haha..















Gmbr jela jd kenangan,klu nk tulis pjg2 aku still lupa gak nt..hahaha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...