SILA CLICK PADA KOTAK KECIL BERWARNA OREN UNTUK MEMBACA POST ITU
Blogger Widgets

Kem Corat Coret Seni 2009


Ha yang ni pon aku lupa berapa tarikh nya..Yg penting masa ni aku form4 :D

Aku dan 5rakan yg lain terpilih untuk pi kem seni ni..Dasat x,aku bukan budak seni tapi terpilih untuk pi kem seni macam ni..hahaha.Nama kem CORAT CORET SENI anjuran ASWARA..

Kem ni la paling sempoi aku pernah pi..haha.Ley tido lambat,boleh lepak2..Xde peraturan yg ketat..hahaha.Nama pon kem seni..Dok lepak malam2 buat KARYA,terbaik !!! hehe

Byk kenangan kat kem..Kene kan fasi pon ada,haha..Ksian fasi kami,kene marah dgn driver bus sbb kami..hahaha.Maaf sgt2 tau epol :p hehe

Aku dapat tshirt..ada dapat tag name..sume bende tu berseni..ada corak2,haha..Yg lagi xboleh belah,akim bjaya bawak balik kenangan..hahaha.Kat kem ni lah dia jumpa nanad,untung lah~ hahaha..Alhamdulillah smpi skrg mereka bersama :)

Byk gmbr sbnrnya tp aku xingt mane aku letak gmbr2 tu..haha


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...