SILA CLICK PADA KOTAK KECIL BERWARNA OREN UNTUK MEMBACA POST ITU
Blogger Widgets

Antivirus Murah :D

Asalamualaikum..
Ha nak jual kat korang ni..Antivirus utk komputer korang..
Aku sarankan korang buang la antivirus free dalam pc korang tu..Antivirus free tu la yg mendatangkan virus kat pc korang sebenarnya tau x..haha

Yang ni aku xnak terjadi kat korg..hahaha

Ni aku jual kat korg..Aku jual murah2 kat korg.




 ESET Smart Security 6 :
 RM60 ( 2years )


 Kaspersky Internet Security 2013 : 
RM50 ( 1years )


Bitdefender Total Security 2013 :
RM40 ( 1years )

Kalau berminat,sila hubungi aku k..
sama ada melalui email or call aku..

Email : mohdshahfirdaus@gmail.com

Sekian terima kasih..Aku harap semua ni berguna la untuk korg..Sayangi lah laptop yg tersayang,hahaha..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...