SILA CLICK PADA KOTAK KECIL BERWARNA OREN UNTUK MEMBACA POST ITU
Blogger Widgets

Pertandingan Kawad Kaki Zon - SMK Seri Permaisuri


17 APRIL 2013
Padang Kawad Kaki IKED Sg Besi

Terbaik lah !! no 3 dari 9 sekolah yg bertanding..hahaha.Walaupun bermacam-macam dugaan yg mereka tempuh,mereka tetap membawa kemenangan bersama mereka :D

Masalah2 yg dihadapi : 
xcukup orang last2 minit..
latihan sering xcukup orang..
latihan yg kurang..
sering main2..

hahaha..tu normal la,nama pon permaisuri..haih~ aku harap tahun depan korang bole perbaiki lagi latihan korang..Mcm2 kita lalui sblm ptndingan aritu,nanges sama2 gelak sama2..tu korg jela,aku xnanges sama2 korg..hahahaha.

Tahun depan maybe aku da tak join latihan korang..Maybe tahun ni tahun last aku aktif dgn korg..Bila aku ada masa je aku akan turun jenguk2 korg :) tu pon klu aku rajin jmpe korg lagi..satu je aku terkilan dgn korang,dah menang terus semua menghilang..Memang bagus perangai begitu,hmm..aku malu jd senior korang depan Encik Mail dan Tuan Taufiq..

Papepon aku arap2 semua nya berubah..berubah kepada kebaikan,amin~




 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...